Descriere
Traim un punct de inflexiune in viața noastra, care ne obliga sa ne reinventam inca o data. Ca vanzatori. Ca mod in care facem vanzarile! „Vanzari 2.0. Punct și de la capat!”, cel mai recent proiect editorial de excepție marca Adrian Cioroianu și Evrika Publishing este o carte de vanzari utila pentru toata lumea, cu exemple reale și lucruri puse in practica in perioada COVID-19 in Romania.
„Ceea ce am reușit sa punem cap la cap in carte este o combinație de instrumente de vanzare, psihologia vanzatorului in puncte de inflexiune, cum traim in zilele noastre, și motivație, care este atat de importanta pentru echilibrul fragil din mintea vanzatorului. Exact ce ai nevoie sa mergi mai departe. Sa te reinventezi”, noteaza coordonatorul lucrarii, Adrian Cioroianu.
„Citiți aceasta carte daca vreți sa (va) vindeți mai bine! Sunt 20 de oameni care au contribuit la conținut și toți 20 vand de ani de zile produse și servicii cu mult succes. Cartea este despre Vanzarea 2.0, adica noua abordare in felul in care vindem dupa apariția COVID-19”. (Lorand Soares Szasz, expert in cresterea accelerata a IMM-urilor, antreprenor)
„Titlul carții spune tot. Situația este de așa natura incat trebuie sa punem punct la felul in care lucram pana acum și sa o luam de la inceput. De la inceput, dar de la alt inceput, cu o noua abordare. Nu cu Vanzari 1.13.14, nu! Cu Vanzari 2.0!”. (Viorel Tascau)
Recenzii
Nu există recenzii până acum.