LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI PESTE 300 RON

Image Alt

PUBLICĂ CU NOI

Devino autor! Suntem partenerul tău de încredere în publishing!

Ce oferim?

Devino autor EVR!KA!

Ești un profesionist care dorește ca recomandările sale să ajungă la cât mai multe persoane? Ai deja o reputație de practician, dar îți dorești să te poziționezi ca expert, devenind scriitor?

Scrii pe un blog sau vreo rețea de socializare iar cei din jurul tău te îndeamnă în mod constant să scrii mai mult pentru că recomandările tale sunt utile iar ideile exprimate inspiră oamenii să treacă la acțiune?

Ai în cap o idee de proiect editorial, poate chiar o carte colectivă pe un subiect de actualitate, dar nu cunoști industria de carte și în ce direcție să o apuci?

Ești trainer, consultant, profesor sau antreprenor care oferă constant recomandări și e conectat constant cu domeniul în care activează, dar nu a reușit din varii motive să-și adune ideile într-un singur loc și să le structureze?

Dacă ai răspuns afirmativ măcar la una dintre întrebările de mai sus cu siguranță merită să intri în contact cu noi!

Dacă ai un manuscris, te invităm să completezi formularul de mai jos după ce parcurgi ghidul nostru pregătit special pentru viitorii autori EVR!KA.

Ai fragmente de text sau o idee de proiect editorial? Trimite-ne un email și te ghidăm noi, pas cu pas.

Ghidul autorului EVR!KA

Noi suntem specializați în a publica autori români și misiunea asumată e de a-i poziționa cât mai bine deoarece astfel construim un parteneriat solid, reciproc avantajos. Percem autorii ca fiind partenerii noștri. Pentru a oferi o consultanță de calitate, soluții rapide și a demara proiecte editoriale cu un flux eficient, e necesar ca autorul să ne furnizeze o serie de informații, idei și texte pe care le putem analiza, aprofunda și pe baza cărora putem construi o ofertă de colaborare argumentată și realistă, bazată deopotrivă pe nevoile autorului, cele impuse de piață și cele ce țin de politica noastră editorială și de investiții.

În acest sens, am pregătit un ghid al autorului EVR!KA, ca tu să poți răspunde la întrebările de care avem nevoie pentru a avea o analiză editorială completă:

Ai deja un brand de autor sau urmează să-l conturăm împreună?

În ce stadiu e manuscrisul /proiectul tău editorial?

Care este publicul țintă al cărții?

Care sunt principalele 3 obiective de autor în ceea ce privește această carte?

Cât mai concret, ce așteptări ai de la partenerul tău în publishing?

Cum putem crește împreună șansele de succes ale proiectului?

 

 

Trimite-ne manuscrisul tău!

Ne poți atașa și un CV, câteva imagini sau orice document care consideri că ne poate ajuta într-o viitoare relație autor-editură.

Așteptăm să te cunoaștem!

 

Prezentarea generală a cărții

Aceasta ar trebui să includă titlul, un subtitlu, format, numărul de pagini propuse, un scurt rezumat și un calendar orientativ privind finalizarea manuscrisului.

Cuprins

Structura cuprinsului și 2-3 fraze descriptive la fiecare capitol.

Două exemple de capitole

Acestea ar trebui să includă introducerea și / sau prefața la carte.

Marketing

Editura are forța de a amplifica vocea unui autor, dar nu o poate înlocui. Este necesar ca autorul să fie realmente un catalizator al cărții sale.

Planul de marketing  ar trebui să includă informațiile cu privire la grupurile țintă pentru cartea ta și de ce sunt importante; cum intenționezi să ajungi la acele piețe și cum consideri că te poate ajuta editura în acest sens; ce tip de rețea și / sau platformă ai care ar sprijini promovarea și comercializarea cărții: bază de date de la abonați prin e-mail, conexiuni, contribuții / apariții media, relații cu influenceri sau promotori de cărți (de luat în considerare pentru mărturii, prefață, programe de marketing afiliat etc.).

Principalii competitori, autori pe aceeași nișă

Enumerați 5 titluri competitive actuale (în ultimii 3 ani) și includeți editorul, anul publicării și o scurtă analiză comparată a titlurilor în raport cu cartea ta. Analiza ta ar trebui să țină cont de următoarele:

De ce ar alege cineva cartea ta în detrimentul titlurilor enumerate?

Ce nu se găsește în cărțile concurente, dar se găsește în cartea ta?

Include două propoziții cu privire la ce va câștiga cititorul și va afla după ce îți citește cartea.

Biografia autorului

Include 3-5 paragrafe despre tine, despre trecutul tău și ce te recomandă ca autor al unei astfel de cărți.

Cărți, articole, texte publicate anterior:

Enumeră titlurile cărților, articolelor și ale textelor relevante pe care le-ai scris până acum. Le-ai valorificat în vreun fel? Ce feedback au oferit cititorii?

Elemente media

Vizibilitatea autorului și modul în care vom putea comunica rolul de autorul este foarte important iar pentru acest lucru avem nevoie de fotografii cu autorul (de ex. pentru secțiunile Despre autor de pe site-uri sau pentru coperta a 4-a a cărții), dar ne sunt de ajutor și alte imagini precum și scurte materiale video care se pot utiliza în promovarea cărții.

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu 0733 673 555 redactia@evrikapublishing.ro
Facebook