Evrikaaa.ro

Formarea echipei de vânzări

Cum îți faci o echipă de vânzări cu oameni mai experimentați, cu oameni mai tineri, mai fără experiență pe care să-i crești tu așa cum vrei? Orice soluție alegi, important e să te asiguri că oamenii pe care tu îi recruteze au potențial și că vor avea rezultate și pentru asta îți propun să construim o casă a recrutării. De vânzători o căsuță orice casă are o fundație. și aici fundația este extrem de importantă. Atitudinea omului respectiv. Care este atitudinea lui legată de jobul pe care urmează să îl aibă, legată de clienți, legată de potențialii colegi, legate de legate de managerii lui.

Și practic atitudinea este alegerea noastră personală a fiecăruia atitudine care generează comportamentul nostru comportament care se manifestă prin acțiuni acțiuni unele dintre ele fiind, cu adevărat soluții, soluții care duc către rezultate, rezultate care duc către performanță, performanță care generează atitudine. Cine este cel mai bun vânzător? Îmi generează și atitudinea potrivită. Și atunci, primul lucru la care vrem să ne uităm este fundația acestei case, reprezentată de zona de atitudine. Orice casă are și trei stâlpi de bază, în cazul nostru skills, will, fit, abilități, dorință și potrivire.

Vrem să vedem ce abilități are omul pe zona de vânzare și îl trecem pas cu pas prin procesul de vânzare. Să vedem cum vede el lucrurile. Care este viziunea lui când vine vorba de zona de vânzare și în felul ăsta ne dăm seama dacă omul are abilități sau nu are abilități. Ne uităm și la zona de dorință. Care este drive-ul lui? Ce îl motivează pe om să alerge? Îi este foame? Pentru că dacă îi este foame,  probabil va și alerga și vrem să verificăm lucrul ăsta.

Partea de potrivire e importantă. Odată, cu ceilalți oameni din echipă și în al doilea rând cu tine ca și manager al acelei echipe. Pentru că tu nu îți dorești neapărat să ai oameni după chipul și asemănarea ta, îți dorești oameni complementar cu bune și cu rele dar care puși cap la cap să creeze o forță puternică. Orice casă are și un acoperiș și aici este zona de smart, vrem să vedem cât de smart este omul, dar nu din punct de vedere academic, nu avem pretenția să vedem multe diplome, dar vrem să vedem că poate să lege două puncte între ele.

Vrem să vedem că poate îl duce capul rapid să poată să spună, cât reprezintă procentual un sfert din jumătate. și poate că am avut și situația asta. Poate omul a venit și a zis 13,3 și nu ăsta era răspunsul. Dar nu mă interesat chestia asta. M-a interesat să văd că omul face jumătate din 100 este 50 și un sfert din 50 este 12,5. Poate a greșit calculul se mai întâmplă. Se mai întâmplă tuturor, dar ne interesează logica pe care a urmărit o pentru a ajunge la rezultat.

Asta înseamnă să fie schimbat și atunci când ne uităm la vânzători hai să ne uităm din această perspectivă atitudine, abilități, dorință, potrivire și cât de smart este. Dacă te uiți pe aceste direcții, vei putea să îți construiești o echipă de vânzări de succes.

Postează un comentariu

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu 0733 673 555 redactia@evrikapublishing.ro
Facebook