Descriere
Pachetul contine:
1. Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania
O colecție de povești adunate de la vanzatori cu experiența din diferite industrii, povești reale de vanzari din care pot invața toți cei care au tangența cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa iși vanda produsele, serviciile, ideile și de ce nu… sa se vanda pe ei.
„Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornești, ai nevoie nu doar de partea de inginerie, ci și de zona de business, de comercial, de cunoștințe și competențe de dezvoltare a distribuției internaționale, de ințelegere a pieței. Acesta adauga ca, daca la nivel de suport și customer care, specialiștii romani au ajuns la un nivel comparabil cu cele mai inalte standarde globale („aici suntem deja intre master și doctorat”, spune Talpeș), in zona de marketing nivelul e mai scazut („suntem ca niște absolvenți de gimnaziu și ne batem cu doctoranzi pe piețe cum e cea din SUA”). Daca viața companiei nu sta in mainile unor doctori in vanzari și marketing, ci ale unor absolvenți de școala generala, s-ar putea ca banii aștia sa se risipeasca in doi timpi și trei mișcari și sa nu te alegi cu nimic”.
Florin Talpeș
Bitdefender – Revista BIZ 2014.
2. Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B?
„Sunt vanzator, vand. Vand orice, oricand, oricui. Cred cu tarie ca un vanzator bun este acela care poate vinde orice. Daca eu sunt cel mai bun vanzator de telefoane mobile și de maine vand piscine, trebuie sa fiu și acolo la fel de bun.” Cu un astfel de crez, ca o coloana vertebrala bine infipta in realitatea organismului sau profesional numit „Vanzari”, dar și cu umor, ironii și reflecții „de viața și meserie”, Adrian M. Cioroianu iși prezinta, in cartea sa in curs de apariție la editura EVRIKA, spumoasele experiențe și invațaturi. Nu e puțin lucru sa te afli, timp de 15 ani, intr-o liga a celor mai buni vanzatori de „orice”, sa smulgi fiecarei clipe, intalniri, pațanii, fiecarui succes sau eșec, sensul cel mai de preț care sa te duca mai sus, sa te faca mai bun, sa ai viziunea cea mai aplicata pe o piața atat de aprig supusa competitivitații financiare, cum este lumea afacerilor azi.
Cartea este o minunata și antrenanta relatare, de la „sursa”, a ceea ce ar trebui sa fie, in ochii autorului, parcursul ideal al unui invațacel in meseria de Salesman, de om de vanzari. Relatare facuta cu evident talent narativ, intr-un stil spontan și lipsit de inhibiții, plina de detalii simpatice și trimiteri la picanteriile unor situații uneori comice, alteori tragicomice, in care un neinițiat in ale misterelor profesiei s-ar putea afla. In același timp, textul carții ramane, cu onestitate, unul al impartașirii serioase și generoase, caci a fi om de vanzari nu prespune aplicarea vreunei rețete de-a gata, ci inseamna o nesfarșita creare de soluții noi la imprejurari noi, imposibil de prevazut – de aici coeficientul mare de sfaturi și ghidari prietenoase prin hațișurile inerente domeniului. ”Cred ca vanzarile se invața practicand, incercand de fiecare data metode noi, experimentand tehnici diferite, greșind, testand.”
Adrian M. Cioroianu este un astfel de experimentator de tehnici care a ales sa-și imparta știința cu cei care ii calca pe urme și sa puna, in felul asta, o caramida proprie la temelia unei instituții fundamentale pentru mersul economiei globale – The Sales, Vanzarile. Cartea sa, Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B?, va fi una care, in curand, se va constitui intr-o referința a domeniului, in Romania.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.