Pachet carti: Sfaturi si experiente de vanzari

80,00 lei

Stoc epuizat

Rezervă Categorie: Cod: 11973Autor: Loredana Elena Egri, Pepper Jr. John E., Petra Boanta, Sorin CalinescuData apariție: 19-05-2019

Descriere

Pachetul contine:
1. Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori

„Ceea ce conteaza cu adevarat” este un proiect al editurii Evrika Publishing susținut de Țuca Zbarcea & Asociații si Endava

Editura EVRIKA Publishing pregatește, in prezența autorului, pe 29 aprilie 2015, lansarea carții, unuia dintre cei mai admirati profesioniști americani ai domeniului de business – John E. Pepper Jr., binecunoscut CEO al Procter&Gamble și inspirat dezvoltator al unor branduri mondiale.


Lucrarea sa – Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, Leadership, Oameni și Valori – apare pe piața romaneasca intr-un moment in care sunt puse in chestiune, intr-un mod dramatic, tocmai valorile etic-umane implicate la varf in conducerea și dezvoltarea mediului de afaceri romanesc. O viziune nobila, umanista și etica in abordarea și rezolvarea problemelor de conducere și strategie, dar și a celor personale legate de acestea, așa cum profeseaza John E. Pepper Jr. in lucrarea sa, devine una dintre condițiile unei evoluții sanatoase a oricarui business și a economiei de piața in general. Caci „ce conteaza cu adevarat” este, spune John E. Pepper Jr., tocmai valoarea personala a liderului, calitațile sale individuale, ele sunt cele care vor conduce o companie oarecare spre performanța, succes și consacrare.

“Intenția mea este sa impartașesc anumite principii și perspective bazate pe ceea ce conteaza cu adevarat – pe ceea ce, de-a lungul unei cariere de peste patruzeci de ani, am ajuns sa cred ca este esențial pentru dezvoltarea brandurilor de durata, pentru creșterea semnificativa a organizațiilor de toate tipurile și pentru carierele individuale. Aceasta carte nu are rolul de a fi studiata academic sau citita pasiv. Mai degraba aș vrea sa fac o diferența in ceea ce privește ințelegerea voastra vizavi de ceea ce duce la succes atat pe plan personal, cat și profesional. In special, doresc sa subliniez responsabilitatea pe care o are fiecare dintre noi in formarea succesului și caracterului instituțiilor de care aparținem.” – John E. Pepper Jr.

Cartea, una dintre cele mai apreciate in Statele Unite ale Americii, are parte de recenzii scrise de mari oameni de business, indiferent de domeniu de activitate, de la rectori ai marilor universitati americane pana la membrii de conducere ai unor companii renumite la nivel mondial. „Asa cum spun de multe ori in cartea mea, am convingerea ca oamenii, impreuna cu valorile lor, constituie fundatia de pe care se atinge orice scop in viata.” declara autorul.

Domenico De Sole, fostul Președinte și CEO al Grupului Gucci: „Este o carte minunata și inspiratoare, despre viața și business, inițial adresata angajaților din Procter & Gamble. Ceea ce conteaza cu adevarat este o carte pe care orice om ar trebui sa o citeasca.”

Richard Levin, Rector, Yale University: „John E. Pepper Jr. dovedește ca, pentru a duce o viața plina de satisfactii și a conduce o mare companie, implica aceleași calitați personale: viziune, perseverența, amabilitate și adaptabilitate. Aceasta este o carte plina de ințelepciune și inspirație”.

Ernesto Zedillo, fostul Președinte al Mexicului: „Aceasta este un raport, onest și personal, al carierei inspirante a unui mare lider in afaceri care, de asemenea, a slujit atat de bine o seama de alte cauze nobile. Sper ca foarte mulți tineri sa beneficieze din plin in urma citirii ei.”

John E. Pepper Jr. a petrecut 40 de ani din cariera sa in diverse poziții in cadrul Procter & Gamble, unul dintre cei mai mari jucatori la nivel global din industria bunurilor de larg consum. Intre 1995 – 1999 a deținut poziția de Chief Executive Officer și Chairman of the Board, iar din 2000 pana in 2002 pe cea de Chairman of the Board. De asemenea, a mai ocupat funcția de Director la Procter & Gamble intre 1984 – 2003 și pe cea de Președinte din 1986 pana in 1995.
In prezent se afla in consiliul de administrație al mai multor companii precum National Underground Railroad Freedom Center unde, intre ianuarie 2006 și mai 2007, a deținut și funcția de CEO. Walt Disney Company și Universitatea Yale sunt alte doua nume cu greutate in CV-ul acestuia. John E. Pepper Jr. a fost Chairman of the Board intre 2007 și 2012 in cadrul Walt Disney Company, iar pentru Universitatea Yale a lucrat ca Vice President of Finance and Administration intre ianuarie 2004 și decembrie 2005.

John E. Pepper Jr. este membru al Consiliului Director al Cincinnati Museum Center.
Una dintre marile pasiuni ale lui John E. Pepper Jr., și un domeniu unde a investit multa energie in ultimii 25 de ani, este cel al dezvoltarii copiilor și adolescenților. A fost un suporter al organizației Every Child Succeeds care furnizeaza suport copiilor intre 0-3 ani aflati in mediu de risc, și este unul dintre membrii fondatori ai Executive Committee of the Cincinnati Youth Collaborative, una dintre cele mai de succes organizații de mentoring și tutoring din Statele Unite ale Americii.

A absolvit Universitatea Yale in 1960 unde a fost și in consiliul Yale Daily News. Originar din Pottsville, Pennsylvania, Pepper mai deține doctorate onorifice de la instituții de renume din mai multe țari, precum Yale University, Xavier University, Mount St. Joseph College, St. Petersburg University (Russia), The Ohio State University, The University of Cincinnati și St. Joseph’s University.
John E. Pepper Jr. și soția lui, Francie, au patru copii și au reședința in Wyoming, Ohio.

2. De la vanzator la om de vanzari
Ca om de vanzari, evoluezi dincolo de grija pentru nevoile tale. Obiectivul tau este sa aduci maximul de fericire pe care o poți aduce in viețile altora. Pentru asta, faci lucruri pe care alții le-ar considera „nebunești”. Nu mai ești legat de un rezultat anume, ci ești convins și increzator ca vei obține cel mai bun rezultat posibil.

Cumva, nivelul succesului pe care il ai este direct proporțional cu nivelul contribuției pe care o aduci in lume și in viețile oamenilor cu care lucrezi. Este despre ceea ce poți sa oferi, nu despre ceea ce poți sa primești. Atunci cand contribuția ta este imensa, n-ai de ce sa-ți faci griji pentru ce primești, pentru ca universul le da celor care ofera și le ia celor care cer.
Cand ești dedicat și acționezi cu consecvența, caștigi increderea oamenilor și ajungi sa te simți implinit pentru faptul ca prin ceea ce faci ai impact pozitiv in viețile altora.

Fiind om de vanzari ai prieteni, nu clienți, iar vanzarea vine ca o consecința a felului de a fi și de a te comporta. Relațiile de prietenie sunt bazate pe incredere, pe ajutor reciproc, pe timp petrecut impreuna. Ești atent la nevoile celor cu care intri in contact, iar ajutorul pe care il oferi este necondiționat.

Poate ca la inceput faci trecerea de la vanzator la om de vanzari ca urmare a unui act conștient, pentru a ieși din vechile rutine și obiceiuri. Apoi, cand iți pastrezi acest comportament pentru destul de mult timp, intri intr-un ritm natural și consistent, iei deciziile potrivite și astfel te bucuri de inerție, cea mai puternica forța generatoare de succes.

Din dorința de a impartași din experiența acumulata in 14 de ani de activitate in domeniul vanzarilor, Sorin Calinescu a adunat, sub titlul De la vanzator la om de vanzari, intamplari sfaturi, invațaminte, toate cu scopul de a fi de folos celor care iși doresc sa aiba o cariera de succes in aceasta breasla. Toate acestea sunt confirmate de studii efectuate in diverse țari, precum și de o vasta bibliografie ce a servit la realizarea volumului de fața.
Astfel, autorul incepe prin a povesti cum a pornit pe acest drum, fara experiența, dar dornic sa iși cladeasca o cariera de succes, pe holurile Guvernului Romaniei, in funcția de consilier economic. Apoi experiența acumulata și increderea in sine i-au adus posturi in companii mari, unde a fost nevoit sa faca fața provocarilor. In timp, insușindu-și anumite tehnici de negociere, a reușit sa atinga un target tot mai ridicat, iar asta in primul rand capacitații de a-și organiza optim activitațile și responsabilitațile.
Volumul „De la vanzator la om de vanzari” descrie drumul spre succes al unui om de vanzari, iar datorita sfaturilor și metodelor impartașite, este o carte ce trebuie parcursa de cei care vor sa patrunda in aceasta lume.
Daniela Nae

3. Invata vanzari din greselile mele
Sunt un om la fel ca oricare altul: pe cat de plin de calitati, pe atat de plin de defecte. Pentru ca de foarte multe ori viata mi-a aratat ca este mult mai usor sa invat din greselile altora decat sa trec chiar eu prin toate greselile posibile, am decis sa ii ajut pe altii, sa ii ajut sa invete din greselile mele fara sa mai treaca ei insisi prin ele.

Pentru ca in vanzari totul este despre timp si folosirea lui cat mai eficient posibil, imi doresc ca, invatand din greselile enumerate in prezenta carte, sa ajungi mai repede la performanta si la satisfactia muncii in general.

Nu uita ca in vanzari (si nu numai) niciodata nu stii prea multe, niciodata nu ai invatat prea multe si intotdeauna exista loc de mai bine! Este foarte important sa retii faptul ca, daca e sa-ti insusesti ceva din aceasta carte, tin mortis sa fie invatamintele trase in urma greselilor si nu greselile in sine ☺.

Iti multumesc ca ai acordat increderea, banii si – urmeaza – timpul tau unei carti romanesti scrise de un om simplu din inima Transilvaniei. In continuare, aseaza-te intr-un loc confortabil, uita tot ce s-a intamplat azi in viata ta si hai sa incepem!

4. Cum sa vinzi o pereche de bocanci in toiul verii
Cum sa vand ceva ce NU SE POATE VINDE? Pur și simplu nu ințeleg de ce socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ. De ce merg sa cumpar hartie igienica și vanzatorul ala reușește sa-mi bage pe gat confeti pentru petrecere și manuși de gradinarit? Nici macar nu aveam nevoie de așa ceva și totuși AM CUMPARAT!

Oare trebuie neaparat sa ma implic in ultimul hal atunci cand vreau sa vand ceva, cuiva? Nu se poate mai simplu?

Ba da, sigur ca se poate mai simplu. Mai simplu, mai puțin, mai ieftin, mai sarac, mai fara clienți, mai fara vanzari și mai fara profit.

„Petra ne ofera o lectura spumoasa, presarata cu povești amuzante, emoti- onante, lecții valoroase și tehnici testate de vanzari și marketing care ne vor schimba radical percepția cu privire la rolul pe care il are un VANZATOR in orice organizație.’”

Mark C. Lukacs,
Communication Strategist | Event Planner | Trainer

Informații suplimentare

Titlu

Pachet carti: Sfaturi si experiente de vanzari

Preț

80,00

ISBN

978-606-92578-3-8; 978-606-94572-6-9; 978-606-94572-4-5; 978-606-94572-5-2

Format

14.5 x 20.5 cm; A5

Pagini

410; 144; 200; 100

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Pachet carti: Sfaturi si experiente de vanzari”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu 0733 673 555 redactia@evrikapublishing.ro
Facebook

    Compare products