Cultivarea relațiilor cu clienții

49,90 lei

Produsul a fost adăugat in lista de Favorite
Please login to continue
Categorie: Cod: 16278Autor: Victor DankData apariție: 17-09-2024 Cuprins Răsfoiește

Descriere

Organizarea optima a timpului

Cum influențeaza calitatea produselor

și a serviciilor oferite relațiile de business

În opinia autorului, „clientul nostru nu este stapânul nostru” – și nici nu ar trebui sa fie –, dar este esențial pentru supraviețuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor și serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agenții economici (susțin ca) o ofera, ci aceea pe care cli­entul dorește sa o primeasca în schimbul plații pe care o face. De asemenea, mai conteaza și cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse și servicii.

Pentru ca o societate comerciala sau o organizație sa su­praviețuiasca, trebuie sa susțina și sa promoveze relații excelente și pe ter­men lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism și pricepere pro­duse și servicii excelente, clientul și calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business.

În acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim câteva modalitați prin care puteți dezvolta relațiile cu clienții și indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum și a serviciilor și produselor oferite.

Informații suplimentare

Titlu

Cultivarea relațiilor cu clienții

Preț

49,90

ISBN

978-630-6536-20-7

Format

17 x 24 cm

Pagini

192

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Cultivarea relațiilor cu clienții”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bucuresti, Bd-ul Iuliu Maniu 0733 673 555 redactia@evrikapublishing.ro
Facebook

Compare products